sobota, 3 sierpnia 2013

# Tak to się zaczeło.

Simka. Ten zeszyt będę traktowała jako swój pamiętnik. Jeszcze trzy lata temu byłam pewna,że mi się nie przyda. Dostałam go od babci na święta Bożego Narodzenia.

Tak w ogóle to jestem Paula i po wakacjach idę już do liceum. Jeżeli przeczytasz mój pamiętnik to będziesz wiedziała o mnie dużo więcej.
#T1
Hej. Wczoraj to była tylko mała notatka. Wczoraj byłam u kumpeli na imprezie .Było nawet całkiem fajnie. Impreza zaczęła się o dwudziestej drugiej,a trwała do rana .To była moja niezapomniana impreza .Zaraz pomyślicie,że zrobiłam coś głupiego. Nie zrobiłam nic takiego o czym pewnie myślicie. Zawsze na imprezach podrywają mnie chłopacy którzy w ogóle nie dbają o swój wygląd . Wczoraj podrywał mnie chłopak,który mi się podobał .Myślałam,ze to jest tylko sen ,ale to się działo naprawdę. Rozmawialiśmy i tańczyliśmy pół wieczoru. Rano spytał czy może odprowadzić mnie do domu .Zgodziłam się ...On jest starszy ode mnie trzy lata,ale mi to nie przeszkadza. Idąc z nim straciłam rachubę czasu. Kiedy wróciłam do domu mama czekała już na mnie w domu. Nie zdążyłam zdjąć butów i już zaczęły się pytania typu kim od dla mnie jest itd. Muszę pomóc w kuchni więc idę pa.

2 komentarze:

  1. Hmmm tekst jest okey ale brakuje mi czegoś co bardziej by zapowiadało, że niedługo wydarzy się coś ciekawego, mimo to podoba mi się tekst i chętnie poczekam na kolejny wpis, mam nadzieję, że dasz troszkę więcej akcji bo póki co wiem, że bohaterka poznała chłopaka, który jej się podoba, chciałabym dowiedzieć się czegoś jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejj!
    Naprawdę super, że masz takie zainteresowanie i pasję, żeby pisać. Myślę, że mogłabyś stosować bardziej rozbudowane zdania, zasobniejsze w poetyckie określenia. Unikaj powtórzeń i pamiętaj o tym, aby każde zdanie miało czytelnika zaciekawić.

    Myślę, że motyw pamiętnika jest bardzo dobrym pomysłem, bo masz wielkie pole do popisu - ogranicza cię jedynie Twoja wyobraźnia. Początek (poza kilkoma szczegółami) jest bardzo poprawny. Czekam na następną część. :)

    wielobarwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń